Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Цапук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Цапук О. Ю. 
Система критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок [Електронний ресурс] / О. Ю. Цапук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.292 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кубишина Н. С. 
Формування маркетингового механізму інноваційних розробок на ринку енергозбереження [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, О. Ю. Цапук // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 369-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_62
Розглянуто сучасний стан енергетики та її місце в економіці України, як основи сталого розвитку і конкурентоспроможності країни з врахуванням високої енергоємності національного валового внутрішнього продукту (ВВП). Проаналізовано бар'єри, що виникають на шляху підвищення енергоефективності країни. Розглянуто зміст та сутність механізму впровадження інноваційних розробок, визначено роль та місце маркетингового механізму на ринку енергозбереження. Запропоновано узагальнене визначення маркетингового механізму інноваційних розробок. Розглянуто проблеми формування ефективного маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок та обгрунтовано необхідність його формування на вітчизняному ринку енергозбереження. Запропоновано систему формування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок за допомогою використання системного підходу. Визначено головні принципи, які є основою функціонування механізму, інструменти, що забезпечують ефективне управління інноваційними розробками, та показники, що дозволяють виміряти їх вплив на діяльність підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.206 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Цапук О. Ю. 
Процедура удосконалення маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок [Електронний ресурс] / О. Ю. Цапук // Бізнес Інформ. - 2014. - № 1. - С. 338-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_1_63
Розглянуто сучасний стан енергетики та її місце в економіці України, як основи сталого розвитку і конкурентоспроможності країни з врахуванням високої енергоємності національного валового внутрішнього продукту (ВВП). Проаналізовано бар'єри, що виникають на шляху підвищення енергоефективності країни, особливу увагу приділено механізму впровадження інноваційних розробок, а також ролі інвестиційної та інноваційної складових програм енергозбереження та розвитку енергетики України. Виконано огляд сучасних наукових підходів щодо тлумачення поняття "маркетинговий механізм", розглянуто сутність механізму впровадження інноваційних розробок в контексті взаємозв'язку з маркетингом та запропоновано нове визначення маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок. Запропоновано та обгрунтовано процедуру удосконалення маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок, яка враховую ключові детермінанти зовнішнього та внутрішнього середовища, базується на використанні економіко-математичних методів, що дозволяють спрогнозувати поведінку промислового споживача, визначати заходи з удосконалення організаційно-економічного забезпечення впровадження інноваційних розробок та підвищити конкурентоспроможність підприємств енергетичного машинобудування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 719.517 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кубишина Н. С. 
Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, О. Ю. Цапук // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 356-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_57
Проаналізовано тенденції впровадження інноваційних розробок в енергетиці та її місце в економіці України. Розглянуто бар'єри, що виникають на шляху підвищення енергоефективності країни, особливу увагу приділено механізму впровадження інноваційних розробок, а також ролі інвестиційної та інноваційної складових програм енергозбереження та розвитку енергетики України. Виконано огляд сучасних наукових підходів щодо тлумачення поняття "маркетинговий механізм", розглянуто сутність механізму впровадження інноваційних розробок в контексті взаємозв'язку з маркетингом та запропоновано нове визначення маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок. Розроблено концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок, що передбачають визначення еластичності очікуваної вигоди споживача на промисловому ринку щодо купівлі інноваційної розробки та дозволяють моделювати його поведінку, що надає змогу підвищити ефективність функціонування механізму під час впровадження інноваційної розробки. На основі розроблених засад визначені заходи з удосконалення організаційно-економічного забезпечення впровадження інноваційних розробок, що дають змогу підвищити конкурентоспроможність підприємств енергетичного машинобудування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.02 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Цапук О. В. 
Ціннісні та художньо-образні аспекти сприйняття реклами [Електронний ресурс] / О. В. Цапук // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2012. - Вип. 18(2). - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2012_18(2)__56
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Цапук О. 
Сутність та місце інноваційної розробки у сфері енергозбереження [Електронний ресурс] / О. Цапук // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(4). - С. 184-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(4)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.691 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського